close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

המדריך המלא לרכישת מחליק שיער

מערכת שורשב טבת, תשעט10/12/2018

מעוניינת לרכוש מחליק שיער אבל לא יודעת באיזה מכשיר לבחור? בשורות הבאות תוכלי למצוא את המדריך המלא לרכישת מחליק לשיער

תגיות:
מחליקי שיער מהווים את אחד מאביזרי הטיפוח הנפוצים והחיוניים ביותר עבור כל אישה, כאשר רוב מחליקי השיער המשווקים כיום מיוצרים בצורת מלקחיים המשלבים בתוכם לוחות חימום שמטרתם להחליק את רצועת השיער המונחת בתוך המלקחיים. מחליקי השיער מיוצרים בין היתר מחומרי גלם קרמיים ומתכות שונות, כאשר חלק ממכשירי ההחלקה משלבים בתוכם ציפויי טפלון על גבי לוחות החימום הקרמיים. ציפוי זה נועד בין היתר להפחית את עוצמת החשמל הסטטי המועבר מהמכשיר לשיער ובכך לאפשר לכל אחת ואחת מביניכן העושה שימוש במכשיר ההחלקה ליהנות משיער חלק יותר לזמן ממושך יותר.

כיצד בוחרים מחליק לשיער?
הבחירה בין מחליקי השיער השונים המשווקים כיום חייבת להיעשות בראש ובראשונה בהתאם לסוג שיערך ובהתאם לפרמטרים שונים כגון: רוחב הלוחות הקרמיים, חומר הגלם ממנו מיוצרים הלוחות ודרגת הטמפרטורה המקסימאלית של המכשיר. כמו כן, אנו ממליצות לך לבחור את מחליק השיער בהתאם לנוחות השימוש בו ואופן תפעולו.
מה חשוב לדעת על רוחב הלוחות במכשירי החלקה ביתיים?
מחליק שיער ביתי מורכב מלוחות חימום ברוחב הנע בטווח של 2 ועד 4 ס"מ. לוחות החימום הקצרים יותר יתאימו לך במידה והינך בעלת שיער קצר יותר ואילו מחליקי השיער בהם לוחות החימום הינם רחבים יותר יתאימו לך במידה והינך בעלת שיער ארוך. בכל הנוגע לרוחב לוחות החימום במכשיר, חשוב לנו לציין שלוחות חימום קצרים יותר יתאימו לך במידה ואת מעוניינת לעשות שימוש במחליק השיער לא רק לצרכי החלקת השיער אלא גם לצרכי עיצובו. 
 
היכן רוכשים מחליקי שיער?
את מחליקי השיער השונים תוכלי לרכוש כיום במגוון רחב של בתי עסק העוסקים ומתמחים במכירה ושיווק של מכשירי טיפוח שונים. כמו כן, תוכלי לרכוש את מכשירי ההחלקה באמצעות אתרי מכירות מקוונים העוסקים בתחום. כך או אחרת, בעת הרכישה חשוב שתבררי האם הרכישה כוללת גם תקופת אחריות הניתנת לך בגין הרכישה ואת אופן השימוש במכשיר והפרמטרים השונים אותם ציינו לעיל וזאת בהתאם לסוג שיערך.

טווח המחירים של מכשירי ההחלקה השונים נע בין 250 שקלים ל-650 שקלים ויותר, כאשר מכשירי ההחלקה הביתיים המתקדמים יותר משלבים בתוכם תצוגה דיגיטלית ופונקציות שונות המאפשרות לך להתאים את הטמפרטורה הרצויה למידת ההחלקה הרצויה לך.

לחצו על הקישור למידע נוסף אודות רכישה >> מחליק שיער 

כיצד ניתן לשמור על תוצאות ההחלקה לאורך זמן
החלקה הנעשית באמצעות מכשירי החלקה ביתיים הינה החלקה המיועדת לפרקי זמן קצרים וזאת בניגוד לשיטות שונות להחלקת שיער המיושמות על ידי מעצבי שיער באמצעות שיטות שונות להחלקת השיער (החלקה יפנית, החלקת קרטין וכדומה). יחד עם זאת, שימוש נכון במכשירי ההחלקה הביתיים יאפשר גם לך לשמור על תוצאות ההחלקה במידה ותקפידי על שימוש בספריי החלקה לאחר השימוש במכשיר ובמידה ותמנעי מחפיפת שיער הראש ביומיים שלאחר השימוש במכשיר.
חשוב לנו לציין שתוצאות ההחלקה המתקבלות באמצעות מכשירי החלקה ביתיים יכולות להחזיק מעמד לטווח של מספר שעות עד מספר ימים לכל היותר ולצורך קבלת התוצאה הנדרשת פשוט תדרשי לעשות שימוש מחודש במכשיר, הרי בסופו של דבר לשם כך את רוכשת אותו...

אנו מקוות כי מצאתן מאמר זה מועיל ומעניין. מוזמנות להגיב, לשאול שאלות ולשתף.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה